Benvenuti à i nostri siti web!

A struttura basica di u connettore di l'automobile hè presentata.Chì caratteristiche di l'applicazione hà?

I quattru cumpunenti strutturali basi di i connettori di l'automobile

1. Parti di cuntattu

Hè a parte core di u connettore di l'automobile per compie a funzione di cunnessione elettrica.In generale, un paru di cuntattu hè cumpostu di una parte di cuntattu pusitivu è una parte di cuntattu negativu, è e cunnessione elettriche sò cumplette da inserisce è chjude e parti di cuntattu Yin è Yang.U cuntattu pusitivu hè una parte rígida cù una forma cilindrica (pin round), una forma di colonna quadrata (pin quadratu) o una forma plana (pin).I pezzi di cuntattu pusitivu sò generalmente fatti di bronzu è fosforu.

A parte di cuntattu negativu, vale à dì u jack, hè a parte chjave di u paru di cuntattu.Dipende da a struttura elastica quandu hè inseritu cù u pin, a deformazione elastica si trova è a forza elastica hè generata per furmà un cuntattu strettu cù a parte di u cuntattu pusitivu per compie a cunnessione.Ci sò parechji tippi di struttura di jack, tippu di cilindru (split groove, bocca telescopica), tippu di diapasonu, tippu di fasciu cantilever (groove longitudinale), tippu di plegamentu (groove longitudinale, figura 9), forma di scatula (jack quadratu) è jack di primavera iperboloide. .

2.a cunchiglia

A cunchiglia, ancu cunnisciuta cum'è a cunchiglia, hè a copertina esterna di u connettore di l'automobile, chì furnisce una prutezzione meccanica per a piastra di muntatura insulata integrata è i pin, è furnisce l'alineamentu di u plug è u socket quandu hè innessu, assicurendu cusì u connettore. à u dispusitivu.
3.insulator

L'insulatore hè ancu spessu chjamatu basa di cunnessu di l'automobile (base) o piastra di muntatura (INSERT), u so rolu hè di fà e parti di cuntattu secondu a pusizione è u spaziu necessariu, è assicurà a prestazione d'insulazione trà e parti di cuntattu è e parti di cuntattu è a cunchiglia. .Una bona resistenza d'insulazione, resistenza di tensione è facilità di trasfurmazioni sò i requisiti basi per selezziunà i materiali insulanti per esse trasfurmati in insulatori.

4. l'attache

L'accessori sò spartuti in accessori di struttura è accessori d'installazione.Accessori strutturali, cum'è anellu di serratura, chjave di posizionamentu, pin di posizionamentu, pin di guida, anellu di cunnessione, pinza di cable, anellu di sigillatura, guarnizione, etc. Accessori di muntatura cum'è viti, noci, viti, molle, etc. A maiò parte di l'accessori sò parti standard. e parti generale.Sò questi quattru cumpunenti strutturali di basa chì permettenu à i connettori di l'automobile per agisce cum'è Ponti è operanu in modu stabile.

Caratteristiche di l'applicazione di i connettori di l'automobile

Da u scopu di l'usu di i connettori di l'automobile, per assicurà una guida megliu di a vittura, pudemu dividisce l'affidabilità di u connettore in u sigillatu di u connettore in usu, u rendiment di u fiore ignifugo in a guida di a vittura, in più, u connettore pò ancu mostra u funziunamentu di schermatura è u cuntrollu di temperatura in a guida di a vittura.In generale, quandu si discute a pruprietà di sigillatura di i connettori di l'automobile, ùn hè micca solu per a pruprietà di sigillatura di l'acqua in l'automobile.

In questu campu, IP67 hè a specificazione di gestione più famosa in u mondu, è questa specificazione hè u più altu livellu in l'industria chjusa di l'automobile.Ancu se i requisiti per l'impermeabilizazione sò diffirenti in diverse parti di a vittura, parechji pruduttori di vitture sceglienu IP67 per assicurà a prestazione di sigillatura di i so connettori di vittura.

Avà a vittura in usu, a tecnulugia di circuitu elettronicu hè un aspettu impurtante di l'industria di l'automobile, micca solu in l'intrattenimentu di u cunduttore, ma ancu cumpresu u cunduttore in u sistema di cuntrollu di guida di a vittura, a tecnulugia di circuitu elettronicu in u travagliu stabile di a vittura hà. hà ghjucatu un aspettu impurtante.Per assicurà chì a tecnulugia di u circuitu elettronicu pò travaglià in modu stabile, a ghjente avà applicà assai tecnulugia di scherma in a produzzione di vitture.

Sti tecnulugii di scherma ùn sò micca solu un rolu protettivu in u circuitu elettronicu di a vittura, ma ancu una capacità anti-interferenza è anti-radiazione in i parti di a vittura.Inoltre, ponu ancu ghjucà un effettu protettivu nantu à u travagliu stabile di u connector di vittura.Sti tecnulugii di schermatura pò esse divisu in dui tipi in l'automobile: schermatura interna è schermatura esterna.

Quandu si usa u scudo esterno per prutege u connettore di l'automobile, duie cunchiglie di scudo identiche sò generalmente assemblate inseme per furmà una strata di scudo, è a lunghezza di a capa di scudo pò copre a lunghezza di u connettore, è a cunchiglia di u scudo deve avè una struttura di serratura abbastanza per assicurà a stallazione affidabile di a strata di scudo.Inoltre, u materiale di schermatura utilizatu deve esse trattatu micca solu per electroplating, ma ancu per prevene a corrosione chimica.


Tempu di posta: 01-09-2022