Benvenuti à i nostri siti web!

Tecnulugia di trasfurmazioni di muffa di pneumatici di l'automobile

Pigliate u moldu flexible per esempiu:

1: Cast o falsificate u biancu secondu a figura di u muffa di pneumatici, poi sgrossate u biancu è u trattamentu termicu.U biancu di u stampu di pneumatici hè cumpletamente annealed per eliminà u stress internu è deve esse appiattitu durante l'annealing per evità a deformazione eccessiva.

2: Fate u pirtusore di sbarcu secondu u disegnu, è poi processà u diametru esternu è l'altitudine di u circhiu di u mudellu in u locu secondu u disegnu di turnu semifinitu.Aduprate a prucedura di vultà semifinita per turnà u cerculu internu di l'anellu di mudellu.

3: Aduprate l'elettrodu di mudellu processatu di u muffa di pneumatici per furmà u mudellu in u circhiu di u mudellu da EDM, è utilizate a mostra per inspeccionà.

4: U circhiu di u mudellu hè divisu in parechje parte secondu i bisogni di u fabricatore, è e linee marcate sò rispettivamente disegnate, piazzate in l'attrezzi, è perforate i buchi di cintura.

5: Sicondu l'aliquota divisa in u passu 8, allineate à a linea di partitura è tagliate.

6: Alleggerà u mudellu, sguassate i cantoni, sguassate e radiche, è perforate i buchi di scarico secondu i disegni.

7: A sabbia in a cavità di u mudellu hè sbulicata uniformemente, è u culore deve esse uniforme.

8: Unisce l'anellu di mudellu, a manica di fustellata, i platti laterali superiori è inferiori per cumpletà u muffa di pneumatici.

K5

Tempu di post: 18-aug-2021