Benvenuti à i nostri siti web!

Stencil Template Design

I furmati principali di fustelle cuntinue includenu piastra di fissazione di punch, piastra di pressa, casseri cuncavi, etc. Sicondu a precisione di i prudutti stampati, a quantità di pruduzzione, l'equipaggiu di trasfurmazioni è u metudu di fustelle, è u modu di mantenimentu di a fustella, ci sò trè forme cum'è seguita: (1) tippu di bloccu, (2) tippu di jugo, (3) tippu di inserimentu.

1. Block Type

Forma integrale hè ancu cunnisciuta cum'è custruzzione integrale, è a so forma di trasfurmazioni deve esse chjusa.U mudellu tutale hè principarmenti utilizatu per una struttura simplice o un muffa di bassa precisione, è u so modu di trasfurmazioni hè principalmente tagliatu (senza trattamentu termale).U mudellu chì aduttà u trattamentu termicu deve esse trattatu da taglio di filu, machining di scaricamentu è macinazione.Quandu a dimensione di u mudellu hè longu (moldu cuntinuu), dui o più pezzi di un corpu seranu usati inseme.

2. Jugu

I cunsiderazioni di cuncepimentu di u furmagliu di u jugo sò i seguenti:

Per l'adattamentu di a struttura di a piastra è di e parti di blocchi, u metudu intermediu o di luce hè aduttatu.Se u raccordu di pressione forte hè aduttatu, a piastra di u jugo cambierà.

A piastra di u jugo deve esse abbastanza rigida per sustene a pressione laterale è a pressione di a superficia di e parti di blocchi.Inoltre, per fà a parte di u groove di u piattu di u ghjacciu strettamente cumminatu cù a parte di u bloccu, u cantonu di a parte di u groove deve esse trasfurmatu in un spaziu.Se l'angulu di a parte di u groove di a piastra di u ghjattu ùn pò micca esse trasfurmatu in una lacuna, a parte di u blocu deve esse trasfurmata in una lacuna.

A forma interna di i pezzi di bloccu deve esse cunsideratu à u stessu tempu, è u pianu di dati deve esse definitu.Per evità a deformazione durante a stampa, l'attenzione deve esse pagata ancu à a forma di ogni parte di bloccu.

Quandu u piattu di jugo hè assemblatu in parechji pezzi di pezzi di bloccu, u pitch cambia per via di l'errore di trasfurmazioni accumulate di ogni parte di bloccu.A suluzione hè chì e parte di u bloccu mediu sò designati per esse regulabili.

Per a struttura di fustelle di pezzi di bloccu chì adoptenu una cumminazione side-by-side, i pezzi di bloccu portanu a pressione laterale durante u prucessu di punching, chì pruvucarà a distanza trà e parti di bloccu o pruvucarà l'inclinazione di e parti di bloccu.Stu fenominu hè un mutivu impurtante per a taglia stampata poveru, u bloccu di chip, è cusì ci vole à avè contramisuri adatti.

Ci sò cinque metudi di fissazione per i pezzi massivi in ​​u piattu di u ghjugnu secondu a so dimensione è a forma: A. fissate cù viti di serratura, B. fissate cù chjavi, C. fissate cù chjavi "a", D. fissate cù chjavi. spalle, è E. riparà i parti prissioni sopra (cum'è piastra guida) strettu.

3. Inserisci Type

A parte cuncave circular o quadrata hè processata in u furmagliu, è i pezzi massivi sò incrustati in u furmagliu.Stu tipu di furmagliu hè chjamatu struttura intarsiata, chì hà una tolleranza di machining menu accumulata, una alta rigidità, è una bona precisione è riproducibilità quandu si smonta è assemble.A causa di i vantaghji di a machinazione faciule, a precisione di u machining, è menu ingegneria in l'aghjustamentu finale, a struttura di u mudellu di insertu hè diventata u mainstream di a fustellatura di stampa di precisione, ma u so svantaghju hè a necessità di una macchina di trasfurmazione di buchi d'alta precisione.

Quandu u stampu di stampa cuntinuu hè custruitu cù stu mudellu, per fà chì u mudellu hà esigenze di rigidità elevata, a stazione viota hè cuncepita.E precauzioni per a custruzzione di furmagliu intarsiatu sò i seguenti:

Trattamentu di buchi incrustati: fresatrice verticale (o fresatrice jig), machina cumpleta, perforatrice jig, smerigliatrice jig, macchina per tagliare e scaricare fili, ecc.Per migliurà a precisione di machining di l'elettroerosione di taglio di filu, hè utilizatu u sicundariu o di più filu tagliatu.

Metudu di fissazione di inserti: i fatturi decisivi di u metudu di fissazione di inserti includenu l'accuratezza di u machining, a facilità di assemblea è di descomposizione, a pussibilità di aghjustamentu, etc. Ci sò quattru metudi di fissazione per l'inserzione: A. fissazione di viti, B. spalla. fixation, C. toe block fixation, D. parti suprana di u insertu hè pressatu da piastra.U metudu di fissazione di l'inserzione di u furmagliu cuncavu adopta ancu u press fit.À questu tempu, u risultatu di rilassazione causatu da l'espansione termale di trasfurmazioni deve esse evitata.Quandu l'inseritu di manica di fustella circular hè utilizatu per processà u foru irregulare, u metudu di prevenzione di rotazione deve esse designatu.

Considerazione di l'assemblea è u disassemblamentu di e parti incrustate: a precisione di u machining di e parti incrustate è i so buchi hè necessaria per esse alta per l'assemblea.Per ottene chì ancu s'ellu ci hè un ligeru errore dimensionale, l'aghjustamentu pò esse realizatu durante l'assemblea, i contramisuri anu da esse cunsideratu in anticipu.I cunsiderazioni specifiche per a trasfurmazioni di l'inserti sò i seguenti: A. ci hè una stampa in parte di guida;B. a stampa in u statu è a pusizioni curretta di l'inserti sò aghjustate da u spacer;C. a superficia di u fondu di l'inserzioni hè furnita cù un pirtusore di pressa;D. quandu i viti sò chjusi, i viti di u listessu tamantu deve esse usatu per facilità a serratura E loosening, e.Per prevene l'errore di a direzzione di l'assemblea, u prucessu di smusso anti mortu deve esse cuncepitu.


Tempu di post: 19-aug-2021