Benvenuti à i nostri siti web!

Prospettivi di l'industria di u muffa

A Cina passa gradualmente da un grande paese di produzzione di muffa à un paese di grande fabricazione di muffa.

In quantu à u mercatu domesticu, a produzzione è a dumanda di l'industria di u muffa hè in crescita, è l'entusiasmu d'investimentu di l'imprese hè in crescita.

Prughjetti di trasfurmazioni tecnulugichi à grande scala è novi prughjetti di custruzzione cuntinueghjanu à appare.Inoltre, a custruzzione di clusters industriali hè in constantemente accelerata.

Cù u sustegnu di e pulitiche di u guvernu preferenziale, ci sò digià più di 100 cità di muffa (o parchi di muffa, basi di produzzione di cluster, etc.) in u paese.

Ci sò più di 100 in u paese.più di deci.Certi lochi sò sempre sviluppati cumplessi di muffa è a fabricazione virtuale, chì anu ancu parechji vantaghji simili à a produzzione di cluster.

Per i mercati stranieri, l'industria di muffa di a Cina hà fattu ugualmente bè.

L'industria di u muffa hè attivamente sviluppatu novi mercati mentre chì u mercatu tradiziunale avanza in modu stabile, è ancu i mercati marginali chì sò stati trascurati in u passatu sò stati sviluppati.

Impulsatu da u sviluppu di diversi campi, cum'è l'illuminazione è a visualizazione LED, u trasportu ferroviariu, l'equipaggiu medicale, l'energia nova, l'aerospaziale, l'automobilistica ligera, u trasportu ferroviariu, etc., u livellu di l'industria di muffa in Cina hè statu migliuratu significativamente, questi fattori anu fattu u effettu di sviluppu di u mercatu di muffa significativamente.

Sicondu statistiche, i muffa di a Cina sò stati esportati in più di 170 paesi è regioni.

k11

Tempu di post: 18-aug-2021