Benvenuti à i nostri siti web!

Sviluppu di u mercatu di muffa di l'automobile

Prumoverà u grande sviluppu di l'industria di muffa domestica.

Attualmente, a capacità di pruduzzione annuale di l'industria domestica di stampi automotive hè solu di 81,9 miliardi di yuan, mentre chì a dumanda di stampi in u mercatu di l'automobile in Cina hà righjuntu più di 20 miliardi di yuan.

U rapidu sviluppu di l'industria di l'automobile domestica hà presentatu esigenze sempre più alte per l'industria di muffa, è hà ancu furnitu un impetu enormu per u so sviluppu.

L'industria di muffa di a Cina hè entrata in un periodu di sviluppu rapidu.In l'ultimi 10 anni, l'industria di u muffa hè stata sviluppata rapidamente à una crescita annuale di 15%.

L'enorme putenziale di u mercatu di l'auto in Cina hà purtatu un spaziu di sviluppu più largu per u sviluppu di stampi auto.

Nta l'ultimi anni, a promulgazione naziunale di e caratteristiche di i veiculi (restrizioni à l'impurtazioni è a produzzione lucale di parti chjave) hà ancu aumentatu l'uppurtunità per e cumpagnie di muffa domestica di pruduce stampi per coperchi esterni di vittura.

Esperti pertinenti in l'industria anu nutatu chì in questu sfondate di l'industria, cumu per piglià l'opportunità è risponde à u mercatu dipende da quale cumpagnia hè più forte in forza tecnica, megliu in qualità di produttu, è più altu in competitività.

In u futuru, u mercatu di l'automobile serà sempre una forza motrice forte per u sviluppu di l'industria di muffa domestica.

k2

Tempu di post: 18-aug-2021